maanantai 16. tammikuuta 2012

Naah...

Kaikki ajatukset taas vaan pyörii päässä ja päätä särkee... Olin tänään vielä kaiken sen kävelemisen lisäks uudella lenkillä puol ysin jälkeen, etten ois tehny mitään tosi tyhmää ja harkitsematonta. Jos tää mun elämä lähtee taas luisuu alamäkee, ni mua ei sit enää sen luisun jälkeen oo... Ellei tapahdu jotain tosi mullistavaa.

Torstaina ois mun synttärit ja perjantaina tulee vieraita. Pitäis ehtii tehdä 102 asiaa ennen sitä. Sit mul on menossa jotain säätöä ja sen säädön pitäis tulla mun synttäreille perjantaina :) Se olis kyllä maailman paras synttärilahja :D

No mut joo... Kiviäkin kiinnosti taas tämä tieto ja meikä lähtee unille, että jaksaa huomenna piikittää itteensä ja toisia koulussa ;) Apuaaa!!! En haluu :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti