maanantai 6. helmikuuta 2012

Peikkotyttöni

Kadulla hiuksiini sataa lunta
Taivaalla tähdet näkee susta unta
Tunnen sen
Mulla on sun luokses ikävä
En tahdo eksyä

Satutin sua liian monta kertaa
Tiedän sen
Kuulen itkun hiljaisen
Huomaan
Mulla ei oo mitää ilman sua
Tahdon takaisin sun luo

En enää koskaan
Päästäis sua pois
En enää koskaan
Lähtis luotas pois
Niin heikko oon ilman sua
Niin koditon mä ilman sua
En koskaan
Päästäis sua pois

Illalla yksin en saa unta
Ikkunaan sade itkee suruaan
Lupaan sen
Sydäntäni tänään kuuntelen
Se kertoo mulle sen

En enää koskaan
Päästäis sua pois
En enää koskaan
Lähtis luotas pois
Niin heikko oon ilman sua
Niin koditon mä ilman sua
En koskaan
Päästäis sua pois

Niin lähelle
Mä pääsin sua
Kiinni syliisi
Nyt palelen
Sua etsien

En enää koskaan
Päästäis sua pois
En enää koskaan
Lähtis luotas pois
Niin heikko oon ilman sua
Niin koditon mä ilman sua
En koskaan
Päästäis sua pois

-Katri Ylander - En koskaan-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti